În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat comerciantul, transmițând numele dumneavoastră și numărul comenzii.
Metodele
recomandate prin care se poate face acest lucru sunt următoarele:
-
telefonic, la numărul de telefon 0760642241;
- prin e-mail, la adresa
Dacă
anularea este acceptată, nu se aplică nici o taxă suplimentară de anulare. Dacă
se refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea conținutului a fost efectuată,
comanda nu poate fi anulată.
În
cazul în care a fost efectuată plata cu cardul bancar, iar anularea a fost
solicitată la timp și anularea comenzii
a fost acceptată, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma
totală în termen de până la 7 zile lucrătoare.
Comerciantul poate anula o comanda
dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale.
În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna
orice plată efectuată.
Comanda
efectuată de către utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare
prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă
sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în
următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului utilizatorului, a
tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea
noastră, în cazul plății online;
- datele furnizate de către utilizator, pe platformă, sunt incomplete și/sau
incorecte.