Politica de anulare comandă
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat comerciantul, transmițând numele dumneavoastră și numărul comenzii.
Metodele
recomandate prin care se poate face acest lucru sunt următoarele:
-
telefonic, la numărul de telefon 0760642241;
- prin e-mail, la adresa
Dacă
anularea este acceptată, nu se aplică nici o taxă suplimentară de anulare. Dacă
se refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea conținutului a fost efectuată,
comanda nu poate fi anulată.
În
cazul în care a fost efectuată plata cu cardul bancar, iar anularea a fost
solicitată la timp și anularea comenzii
a fost acceptată, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma
totală în termen de până la 7 zile lucrătoare.
Comerciantul poate anula o comanda
dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale.
În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna
orice plată efectuată.
Comanda
efectuată de către utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare
prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă
sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în
următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului utilizatorului, a
tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea
noastră, în cazul plății online;
- datele furnizate de către utilizator, pe platformă, sunt incomplete și/sau
incorecte.